Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen we je helpen?

Wil je meer informatie over een van de volgende onderwerpen, klik dan op het kopje;

verzenden en bezorgen

ruilen en retourneren

betaalmethodes

Toch nog vragen bekijk de meest gestelde vragen dan hieronder:

1. Mijn betaling bij iDeal is mislukt. Hoe kan ik nu alsnog betalen?
2. Moet ik thuisblijven voor het afleveren van mijn bestelling?
3. Hoe weet ik dat mijn retourpakketje goed bij jullie is aangekomen?
4. Wat als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
5. Ik wil mijn adres wijzigen. Hoe kan ik dit doen?
6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
7. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

 

1. Mijn betaling bij iDeal is mislukt. Hoe kan ik nu alsnog betalen?

Erg vervelend dat uw betaling bij iDeal is mislukt. Gelukkig kunt ook nog op een andere manier betalen: via overboeking. U kunt het bedrag van uw bestelling overboeken naar ons rekeningnummer 4597344 t.n.v. Playfull Lingerie. Graag zouden wij uw betaling willen zien o.v.v. uw ordernummer en naam. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zal uw bestelling verzonden worden.

2. Moet ik thuisblijven voor het afleveren van mijn bestelling?

U hoeft niet thuis te blijven voor het afleveren van uw bestelling. Onze producten worden via enveloppen verstuurd en gaan dus met de gewone post mee. Dit betekent dan onze bestellingen bij u via de brievenbus thuis bezorgd worden. U hoeft hier dus niet voor thuis te blijven.

3. Hoe weet ik dat mijn retourpakketje goed bij jullie is aangekomen?

Zodra wij uw retourpakketje hier ontvangen, verwerken wij deze meteen. U krijgt hier ook bericht van. U krijgt dan een automatische email met de mededeling dat uw geld retourgeboekt is of dat uw retour verwerkt is. Daarnaast staat er ook bij welke artikelen wij ontvangen hebben van u.

Heeft u gekozen voor de optie dat u uw geld retour wilt, dan wordt binnen 7 dagen na dit bericht uw geld retour gestort op uw rekening.

Heeft u gekozen voor de couponcode, dan staat de couponcode ook in de automatische email.

4. Wat als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

U kunt dan het beste contact met ons opnemen. Wij zullen u dan bevestigingen of uw bestelling goed is ontvangen en u alsnog een orderbevestiging opsturen. Voor de contact mogelijkheden gaat u naar deze pagina.

5. Ik wil mijn adres wijzigen. Hoe kan ik dit doen?

Om uw adres te wijzigen logt u in op uw account met uw e-mailadres en opgegeven wachtwoord. Vervolgens klikt u in het linkermenu op 'adresboek' waar u uw adres kunt wijzigen.

6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door naar naar de inlog pagina te gaan en te klikken op 'Wachtwoord vergeten?'. Vervolgens vult u uw e-mail adres in waarna u een mail ontvangt. Deze e-mail bevat een link waar u, nadat u op de link heeft geklikt, een nieuw wachtwoord kan instellen. 

7. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?

Uw gebruikersnaam is altijd uw e-mail adres. Bent u die vergeten, dan kunt u het beste contact met ons opnemen via deze pagina. Wij helpen u dan met het achterhalen van uw gebruikte e-mailadres.